HR Poradenství
Chcete být přitažlivými pro největší talenty ve vašem oboru a budovat své podnikání s těmi, kteří jednou budou určovat budoucnost?
Rádi byste zlepšili svůj obraz jako zaměstnavatel a stali se atraktivnějšími pro kandidáty, které hledáte?
Věříme v to, kým jste a co vytváříte. Marketingová činnost je důležité nejen pro oblast prodeje, ale mnohem více i pro společnost jako celek. Přišli jste na správné místo: služby HR poradenství jsou tím, co hledáte.
HR Poradenství v podání AID Partners
-
HR poradenství je vysoce účinný nástroj, pomocí kterého můžete proměnit způsob, jakým vaši společnost vnímá jak široká veřejnost, tak konkrétní jedinci, pro které byste rádi byli přitažliví jako zaměstnavatel.
-
Zjistěte, jaký je ten nejlepší přístup pro vás a porovnejte to, co děláte, s vašimi přímými konkurenty.
-
Věříme, že HR tržní analýza přímé konkurence vám a vaší společnosti poskytne příležitost, jak se stát ještě atraktivnějším zaměstnavatelem.
-
Jedná se o komplexní službu, skrze kterou usilujeme o naplnění požadavků a tužeb klientů v nejvyšší možné míře, a kterou se vždy snažíme dosáhnout nejvyšší možné přidané hodnoty.
-
Spolu s klienty jsme si uvědomili, že v této dynamické a nejisté době je pro společnosti zásadní, aby získaly a udržely si konkurenční výhodu.
-
Ušetřete čas svým HR expertům a poskytněte jim šanci vybírat z těch nejlepších kandidátů a talentů.
-
Investujte do budoucnosti, vždy se to vyplatí!
Přiblížení služby HR marketingu
- Komplexní analýza silných a slabých stránek HR aktivit vaší společnosti.
- Přímé srovnání s vašimi největšími i nepřímými konkurenty, shrnutí best practices.
- Doporučující tipy a návrhy pro zlepšení na míru šité vůči vašim potřebám a plánům.
- Aktuální HR trendy ve vaší zemi a v zahraničí.
Učte se od leaderů a expertů v oblasti HR Marketingu a staňte se úspěšnějšími nebo posilněte svoji vedoucí pozici na trhu. Zmapujte si a učte se od své konkurence.
- Jakým způsobem budují úspěšné společnosti svůj employer branding?
- Jaké formy spolupráce budou nabízeny studentům a absolventům?
- Jaká by měla být témata HR článků?
- Se kterými entitami navázat spolupráci jako součást vašich HR aktivit?
- How could be reached top standings in prestigious „Best employers“ competitions? Jak dosáhnout vrchních pozic v prestižních soutěžích o nejlepšího zaměstnavatele?
- Jakými komunikačními slogany zaujmout nové zaměstnance?
- Jakých pracovních trhů se účastnit a ve kterých případech se stát jejich partnery?
- Jaké jsou silné a slabé stránky HR marketingu vaší konkurence? Jak vaše konkurence uspěla ve výše zmíněných oblastech? Jaká je ideální strategie pro jejich překonání a pro to, abyste získali vedoucí pozici na trhu?