Reporting & Monitoring
Skvělý a nedrahý nástroj, skrze který udržíte krok s aktuální situací na trhu. Pravidelné aktualizace poskytnou firemním manažerům správné informace, na kterých budou moci strategicky spravovat činnost podniku. Silná zbraň pro zvýšení efektivity prodejního týmu. Nutnost pro marketingové oddělení a business intelligence společnosti. Různé oblasti zaměření a typy informací. Vhodné pro společnosti jakékoliv velikosti a z jakéhokoliv sektoru!
Stručný úvod do služby Reporting & Monitoring
-
Pravidelné dodávky právě těch důležitých dat a informací, které potřebujete.
-
Skvělý nástroj, jak si udržet přehled o aktuálních trendech a novinkách pro vaše podnikání.
-
Jsme připraveni převzít vaše existující reporty a ještě dále je vylepšit.
-
Způsob, jakým můžete sledovat činnost vaší konkurence.
-
Flexibilní model zavedení, od běžného doručování dat a informací po implementaci vašich existujících interních dat, procesů a IT infrastruktury.
AID Partners Reporting & Monitoring
- Pravidelný report ve snadno čitelném formátu.
- Obsah a forma každého reportu je na míru připravena pro vaše potřeby a podle vašich preferencí.
- Vy sami si volíte pravidelnost a délku reportingového období.
- Optimalizace reportingového systému (IT řešení nabízené v úzké spolupráci s naším partnerem – ADWISE).
Na míru připravené reporty mají konkrétní zaměření nebo obsah specifický dle vašich potřeb.
Členové Reporting & Monitoring týmu AID Partners jsou schopni pracovat napříč regiony a kontinenty.
Většinou jsme žádání o doručování reportů s následujícím obsahem:
- Makroekonomické reporty
- Tržní a podílové reporty
- Reporty zaměření na podporu prodeje
- Screening konkurence
- Trendy & sledování příležitostí
- Mapování nových produktů, cen a marketingových aktivit